مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: فروش سی ان جی پارسال نسبت به سال قبل از آن بیش از ٣٦ درصد افزایش داشته است که هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر اقتصادی،موضوعی مهم به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ جعفر سالاری نسب افزود: با اشاره به اینکه سی ان جی سوختی پاک و جایگزینی مناسب برای بنزین محسوب می شودافزود: پارسال ١٤١ میلیون و ٤٢٢ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده مصرف و به همین میزان دراستفاده از بنزین صرفه جویی شده است.
وی درباره فعالیت جایگاههای عرضه این سوخت پاک(سی ان جی) خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت استفاده بهینه از مجاری عرضه سوخت از جمله جایگاههای سی ان جی، پارسال فعالیتهای مطلوبی انجام شد تا از غیر فعال بودن آنها به دلایل مختلف از جمله بدهی گاز یا نقص فنی جلوگیری شود.
سالاری نسب آمادگی عرضه سوخت اعم از فرآورده و سی ان جی را در نوروز امسال مطلوب دانست و تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که از مدتها قبل برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران در نوروز پیش بینی شده بود، از ظرفیت کامل همه جایگاهها استفاده شد و غیر فعالی جایگاههای سی ان جی نیز در حد ٥٧ درصد کاهش یافت تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: افزایش ، گاز ، فروش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار