مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت: تا پایان فصل جاری هیچ بازیکنی از نفت حق مذاکره با باشگاه های دیگر را ندارد.

حسین آل اسحاق مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغال به علی رضا بیرانوند گفت : اگر باشگاه نفت تا پایان لیگ به تعهدات خود در قبال بازیکنانش عمل نکند، آن ها این اختیار را دارند که حتی با وجود داشتن قرارداد با باشگاه نفت فسخ قرارداد  کرده و با تیم های خواهان خود مذاکره کنند.
 
وی افزود : علی رضا بیرانوند نیز با وجود داشتن قرارداد تا پایان فصل 1395.96 در صورت عمل نکردن باشگاه به تعهدات خود می تواند در پایان فصل جاری به پیشنهادهای رسیده فکر کرده و به آن ها پاسخ دهد. من نمی دانم که وی از کدام باشگاه ها پیشنهاد دارد اما تا پایان فصل حق صحبت با باشگاه دیگری را ندارد.
 
آل اسحاق در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه مطالبات بیرانوند را تا پایان فصل پرداخت کند، به وی اجازه جدایی داده می شود یا خیر، اظهار کرد: نه تنها درباره بیرانوند بلکه در خصوص سایر بازیکنان نفت نیز تا پایان فصل احتمال هر موضوعی وجود دارد. اگر  باشگاه موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان شود شاید تصمیم های دیگری بگیریم.
 
مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت درباره شایعاتی که این روزها در خصوص مذاکره تیم های لیگ برتری با بازیکنان نفت شنیده می شود، بیان کرد: تاکنون چنین موضوعی از طرف باشگاه به من گزارش نشده است و در صورت وقوع این امر به این موضوع واکنش نشان می دهیم چرا که باشگاه ها تا زمانی که فصل به پایان نرسیده حق مذاکره با بازیکنان ما را ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار