نعمتالله آلبوغبیش افزود: بازرسان دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری بهطور سرزده از کلیه ادارات و بانکهای شهرستان بازدید و ضمن تهیه گزارش کامل از اوضاع مشاهده شده و تذکرات لازم در جهت رفع مشکلات و نواقص احتمالی، مراتب را به ادارهکل مربوطه و استانداری خوزستان منعکس میکنند.
وی با تأکید بر لزوم و ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: ادارات شادگان باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در صورت عدم دقت در این زمینه با خاطیان احتمالی بهشدت برخورد خواهد شد.
معاون فرماندار شادگان با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مردم محق و مسئولین مکلف هستند، افزود: رفتار اغلب کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در حد مطلوب است اما با این وجود مسئولان مکلف هستند فرآیند انجام کار و نحوه برخورد با ارباب رجوع را به گونهای اجرا و رعایت کنند .
آلبوغبیش گفت: براساس آموزههای دینی ما، احترام متقابل است و همه افراد جامعه باید نسبت به همدیگر احترام بگذارند.
وی بر ضرورت اجرای صحیح طرح تکریم طبق توصیههای مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: ادارات باید فرم نظرخواهی در اختیار مراجعان قرار داده و براساس نظرات ارباب رجوع در رابطه با نحوه تعامل، برخورد کارکنان و بررسیهای لازم، در پایان سال از بهترین کارکنان تقدیر و با کارکنانی که احتمالاً نارضایتی ایجاد کردهاند بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده بهطور قاطع برخورد کنند.
انتهای پیام/