ارومیه؛

معرفی مدیر عامل جدید موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی

مهدی کاتب به عنوان مدیر عامل جدید موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در مراسمی از محسن رضایی مدیر عامل سابق موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی تجلیل و مهدی کاتب به عنوان مدیر عامل جدید این موسسه معرفی گردید.

در مراسمی که با حضور مسئولین، اساتید و معتمدین استان آذربایجان غربی در محل دفتر مرکزی موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار شد از زحمات محسن رضایی مدیر عامل سابق تجلیل و مهدی کاتب به عنوان مدیر عامل جدید این موسسه برای یک دوره دو ساله معرفی گردید.

استاد سید محمد میرقلنج خادم نمونه کشوری قرآن کریم در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کار فرهنگی توسط جوانان گفت: موسسات قرآنی با توجه به فروتنی و تواضعی که در خود دارند از دیگر موسسات بیشتر می توانند نسبت به عمل به این فرمایشات اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به دو نعمت بزرگ مسلمانان، قرآن و عترت گفت: یک جامعه قرآنی در جهت توسعه فرهنگ قرآن و نمود آن در رفتار و کردار جامعه، نیازمند عزم جدی مسئولین و مردم و بالاخص موسسات قرآنی است.

در ادامه حسن لاهوتی رئیس هیئت موسس موسسه دارالحافظین قرآن کریم با اشاره به این نکته که جوانان محور اصلی توسعه جامعه هستند گفت: تربیت این قشر مستلزم توجهات ویژه و برنامه ریزی های دقیق است و موسسات قرآنی در این راستا نقش به سزایی را می توانند داشته باشند.

در پایان این آیین حجت الاسلام و المسلمین بیگی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان ضمن تشکر از محسن رضایی مدیر عامل پیشین موسسه گفت: این موسسه یکی از افتخارات استان می باشد که همواره با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآن سعی در ارتقای سطح دینی و معنوی استان داشته است و در اجرای برنامه های این نهاد ما را یاری نموده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.