سنندج؛

برپایی نمایشگاه قران و عترت در کردستان

به مناسبت آغاز هفته قرآن و عترت اثاری از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرانی به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان از سنندج،مسئول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت کردستان امروز با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه در سه سالن جداگانه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه موسسات قرآنی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری سوره سینما بهمن، نگارخانه ارشاد و سالن کتابخانه شماره 2 سنندج برپا شده است.
 
زهرا زندی گفت:  آثار عرضه شده در این نمایشگاه اثر هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی استان است که در دو سال اخیر تولید شده است و منتخبی از آثار برگزیده استان است.
 
وی افزود:به کلیه کسانی که آثارشان در نمایشگاه عرضه شده است لوح تقدیر اهدا و سه اثر برگزیده نمایشگاه نیز در روز اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرند.
 
زندی، به بخش های جنبی نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: در طول زمان برگزاری نمایشگاه کارگاه های آموزشی با موضوعات دینی و قرآنی، جلسات پرسش و پاسخ، کلاس های مشاوره، پخش فیلم و مسابقات پیامکی، خطاطی، نقاشی و ... برای بازدید کنندگان از نمایشگاه برگزار می شود.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: استان کردستان در زمینه تولید آثار فاخر قرآنی دارای پیشینه تاریخی است و در حال حاضر نیز کارها و آثاری هستند که به دلیل عدم حمایت مالی امکان عرضه در نمایشگاه را نداشتند که از مسئولان تقاضای حمایت مالی و معنوی را داریم.
 
نمایشگاه قرآن و عترت از 21 فروردین تا 26 همین ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه مندان است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار