وکیل پیشین ستاره اروگوئه ای، به دلیل وجود اختلاف نظر بر سر انتقال این مهاجم در سال 2006، او را یک بیمار روحی و روانی خطاب کرد!

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لوئیز سوارز مهاجم بارسلونا از سوی دنیل فونسکا، مدیر برنامه های پیشین خود متهم به داشتن مشکلات روحی و روانی شد. فونسکا ادعا می کند که بازیکن اروگوئه ای به او مبلغی پول بدهکار است. 

سوارز 29 ساله روز سه شنبه در مصاحبه با تلویزیون مونت کارلو اعلام کرد که فونسکا 20% از مبلغ انتقال او در سال 2006 را به وی بدهکار است. گرچه فونسکا ادعای سوارز را رد کرد و مهاجم پیشین لیورپول را یک نامرد خطاب کرد. 

فونسکا در گفتگو با رادیو 1010 اعلام کرد: او یک دروغگوی بزرگ است. همه ما اطمینان داریم که او یک کودک با مشکلات روانی است. به همین خاطر است که او تحت درمان روان شناس قرار دارد، اما گویا این کار هیچ تاثیری بر او نداشته است. 

به نظر من او باید روان شناس خود را عوض کند یا دست کم به یک روان پزشک مراجعه کند. برای شمارش به انگشت نیاز است، اما کودکان خردسال هنوز طرز شمارش را نمی دانند. 

فونسکا که در تیم هایی همچون یوونتوس، رم و ناپولی حضور داشته است، معتقد است که درگیری میان او و سوارز تنها بر سر پول نیست، بلکه ماجرایی است که در نخستین روزهای بازی هموطن او رخ داده است. فونسکای 46 ساله اعلام کرد: ترجیح می دهم دوستانی داشته باشم که به جای دروغ، حقیقت را به من بگویند. از او می خواهم که واقعیت را به زبان بیاورد و با گفتن این جمله که "200000 دلار از من طلبکار است"، خون مرا به جوش نیاورد. مردک رذل! این شخص بدقیافه جرأت حرف زدن ندارد!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار