اعضای هیأت داوران دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» در بخش مستند معرفی شدند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما»؛ رضا پورحسین، لقمان خالدی، محمد حسین مهدویان، محسن یزدی، مرتضی شعبانی به عنوان اعضای هیأت داوران بخش مستند جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند.

رضا پورحسین از مدیران ارشد تلویزیونی است و در کارنامه کاری خود مدیریت بخش‌های مختلف مانند گروه دانش رادیو، مدیر کل طرح و برنامه رادیو، مدیر شبکه سراسری رادیو، قائم مقام رادیو، مدیر شبکه چهار سیما، مدیر شبکه آموزش، مدیر شبکه دوم سیما و مدیر شبکه مستند سیما را به عهده داشته و هم اکنون به عنوان قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی فعالیت می‌کند.

لقمان خالدی مستندساز، فعالیت خود را از انجمن سینمای جوان کرمانشاه آغاز کرده است و مستندهایی چون «خصوصی»، «کمی بالاتر»، «نسا» و «فصل هرس» را در کارنامه کاری خود دارد.

محمد حسین مهدویان متولد 1360 است و در کارنامه کاری خود ساخت مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی «آخرین روزهای زمستان» با نگاهی به حضور شهید حسن باقری در جبهه‌های جنگ را به عهده داشته است و فیلم «ایستاده در غبار» با بررسی زندگی جاوید الاثر احمد متوسلیان به عنوان بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر شناخته شد.

مرتضی شعبانی سینما را از سال 65 با دستیاری فیلمبرداری در گروه روایت فتح آغاز کرده است و فیلم هایی چون «نسیم حیات»، «دلباخته»، «شهید عاملی»، «تنگه ابوقری» و «شهید الماس» را در کارنامه کاری خود دارد.

محسن یزدی روزنامه‌نگار و مستندساز است که در کارنامه خود مستندهایی چون «99 درصد» و «مسافران ایران» را تولید کرده است. محسن یزدی مرداد سال 93 به مدیریت مرکز فیلم مستند سوره منصوب شد.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» به دبیری مجتبی امینی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی از امروز 22 تا 26 فروردین ماه در سینما فلسطین برگزار می‌شود.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.