نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت : زنان ورزشکار در کنار ورزش کتابهای دینی را مطالعه کنند و بااطلاعات کامل و بعنوان نماینده ایران در میادین ورزشی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نخبگان ورزشی کرمان امروز با امام جمعه دیدار کردند .

در این دیدار آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان افزود :از آنجایی که اسلام با ورزش مخالفتی ندارد و برای جسم هم بسیار مفید است بایستی قدر دان بود و تا جوان هستید از فرصت ها استفاده کنید .
وی خطاب به ورزشکاران زن گفت : هر چند شما ورزشکاران باعث افتخار برای ایران و کرمان هستید اما وظیفه اصلی شما همسرداری ،مادر خوب بودن و تربیت فرزند صالح است و حضور در میادین ورزشی و قهرمانی در مرحله بعد قرار می گیرد .
امام جمعه کرمان افزود : الگوی تمام زنان عالم بانو حضرت فاطمه زهرا(س) و بعد از ایشان حضرت مریم است.
آیت الله جعفری افزود : شما با بیان یک جمله در میادین ورزشی راجع به نظام جمهوری اسلامی آن هم در موقعیت مناسب میتوانید نقش تاثیر گذاری را ایفا کنید .
در ادامه آقای محمودی نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره ای به رشد قابل توجه ورزش بانوان در سالهای بعد از انقلاب داشت و افزود : حضور پررنگ بانوان در اکثر رشته های ورزشی به چشم میخورد .
وی گفت : حضور بانوان آن هم با حجاب کامل در میادین ورزشی توانسته بانوان ورزشکار کشور های اسلامی دیگر را نیز تشویق به حضور در میادین کند
در پایان این دیدار از 7 نفر از نخبگان ورزشی استان کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بانوان ، ورزشکار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار