بانوان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از کارخانه صنایع سنگ بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت روز زن و مادر، تعدادی ازبانوان شاغل در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و مشاورین امور بانوان سایر دستگاههای اجرایی استان به همراه شهلا تاجفر مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری از واحد صنعتی صنایع سنگی پارسیان بازدید کردند.

تاجفر مدیرکل دفتر امور زنان در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت هفته زن گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی، امروز زمینه برای حضور و فعالیت بانوان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، کشاورزی و ... فراهم شده و بانوان همراه با مردان در رشد، تعالی و شکوفایی میهن اسلامی نقش آفرینی می کنند.

ستارزاده مسول امور بانوان سازمان نیز در این بازدیدگفت: تلاش برای توانمندی سازی زنان به عنوان کلید رشد و ترقی کشورمان بایددر اولویت مسئولین وسیاستگذاران کشور قرار گرفته و مشارکت زنان در مسئولیت ها وکمک به ارتقاء سطح مدیریت بانوان بعنوان یک ضرورت جدی جامعه ،مدنظر قرار گرفته شود.

گفتنی است خانم رقیه کارگر دیزجی مدیرعامل شرکت صنایع سنگ پارسیان ارومیه می باشد؛ در این کارخانه سنگ های تراورتن و مرمریت با دو خط مکانیزه فرآوری می شود. این کارخانه توانایی تولید سالانه بیش از 150000 مترمربع محصول را دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سنگ ، استان ، صنعت ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.