کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد تخلفات رخ داده در لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و ماشین سازی تبریز روز 17 اسفند ماه 94 برگزار شد و از سوی هواداران تیم شهرداری اردبیل تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تیم مقابل صورت گرفت. تیم شهرداری اردبیل به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای سرمربی تیم ایران جوان بوشهر
مسابقه تیم های ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری و پرتاب بطری آب به داوران بعد از پایان بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین به دلیل تخلف سعید مفتخر، سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

توبیخ و جریمه نقدی برای تدارکات صنعت مس کرمان
رقابت تیم های صنعت مس کرمان و صنعت مس رفسنجان در حالی 17 اسفند ماه 94 برگزار شد که از سوی محسن جعفری ده سعید، تدارکات تیم صنعت مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.