اهالی کوچه 8 خیابان دستغیب شهر بن بعد از جند روز هدررفت آب با مراجه به سازمان آب منطقه با جواب: "فعلا پیمانکار نداریم" مواجهه شدند!

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهالی کوچه 8 خیابان دستغیب شهر بن بعد از جند روز هدررفت آب با مراجه به سازمان آب منطقه با جواب: "فعلا پیمانکار نداریم" مواجهه شدند!

منبع:علی-چهارمحال و بختیاری(شهرستان بن)

بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار:بِن، مرکز شهرستان بن، یکی از شهرهای تاریخی استان چهارمحال و بختیاری در ایران است. فاصله بن تا شهرکرد، مرکز استان، ۲۵ کیلومتر است. این شهر زادگاه میرزا حبیب اصفهانی نخستین گردآورنده دستور زبان فارسی، روشنفکر، شاعر و مترجم ایرانی (۹۳–۱۸۳۵ میلادی) می‌باشد. شهر بن به دلیل مجاورت با آبگیر زیبای گرداب، رودخانه و سد زاینده‌رود از مراکز مهم توریستی استان و ایران است. جمعیت شهر بن و حومه آن بالغ بر ۷۰ هزار نفر است.

از مهمترین رویدادهای تاریخی شهر بِن که توسط تاریخ نگارانی همچون لارنس لاکهارت، کروسینسکی و پطروشفسکی ذکر شده است، می‌توان به مقاومت و تسلیم ناپذیری مردم بِن در حوادث مربوط به اشغال ایران توسط افغان‌ها اشاره کرد که برخی آثار آن همچون کتیبه و قلعه محمود افغان و قنات‌های ویران شده در اطراف شهر بجای مانده است.










لینک مستقیم دانلود




برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار