ترکیب تیم اعزامی بانوان هیئت جودو و کوراش استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور متشکل از چهار ورزشکار آماده و با انگیزه مشخص شد

به گزارش گروه استانهای باشگاهخبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات جودو قهرمانی دختران کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در دو مرحله مقدماتی و نهایی اردیبهشت ماه سال جاری با حضور جودوکاران سراسر کشور برگزار می‌شود.

هر تیم اعزامی به این رقابت‌ها باید متشکل از هشت بازیکن، یک مربی و یک سرپرست مجموعا به تعداد 10 نفر باشد در حالی که زمان برای اعلام آمادگی کتبی به منظور حضور در مسابقات جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان کشور تا سی‌ام فروردین‌ماه خواهد بود.

در حالی که مسابقات در هر یک از رده‌های سنی در دو مرحله به انجام می‌رسد، مرحله مقدماتی رقابت‌ها به شکل منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده است، ضمن اینکه زمان و مکان برگزاری آن با توجه به اعلام آمادگی تیم‌های شرکت‌کننده اعلام می‌شود.

مسابقات مرحله نهایی این دوره به صورت متمرکز و با حضور نفرات اول و دوم هر یک از اوزان مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها در هر یک از مراحل به صورت دو حذفی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات مرحله مقدماتی نوجوانان از پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در پیکارهای رده سنی جوانان نیز از هفدهم اردیبهشت‌ماه رقابت خود را در تلاش برای کسب عناوین برتر آغاز می‌کنند در حالی که در ترکیب تیم دختران هیئت جودو و کوراش استان قم ریحانه پی‌سپار، طاهره خانه‌زرین، معصومه جمشیدزاده و سحر جودکی عضویت دارند و نجمه کیانی‌صدر مربی این تیم است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار