در دومین روز از هفته ی هنر انقلاب اسلامی هنرمندان حوزه هنری به همراه رئیس و جمعی از کارکنان این حوزه با آیت ا... علماء نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت ا...علماء گفت: هنر مقوله ی اثرگذاری در زندگی انسان هاست و زبان هنر می تواند تأثیرات شگرفی بر مخاطبان خود داشته باشد.

امام جمعه ی کرمانشاه با تأکید بر اینکه هنرمند باید به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پایبند باشد گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه هنرمندان خواهد بود.

نماینده ی ولی فقیه در استان اقدامات انجام گرفته از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه را مطلوب عنوان کرد و از دست اندر کاران حوزه هنری قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست رئیس حوزه هنری کرمانشاه با بیان این نکته که حوزه هنری پایگاه اصیل هنر انقلاب اسلامی است افزود : حوزه هنری سه مقوله ی تولید، ترویج و توزیع در آثار خلق شده، توسط هنرمندان را در راستای جریان سازی فرهنگی در دستور کار خود قرار داده که تاکنون شاهد نتایج مطلوبی در این مقوله ی مهم بودیم.

عباس سروری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی، ایشان را هنرمندی متعهد، دلسوز و انقلابی خواند و افزود: در بازخوانی آثار شهید آوینی می توان تعریف جامعی از هنر انقلابی را ارائه داد.

سروری در ادامه افزود: حوزه هنری همواره تلاش دارد با کشف استعدادهای درخشان هنری نسل جدیدی از هنرمندان انقلابی را به جامعه معرفی کند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.