مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با تکمیل و واگذاری 3 هزار و 400 واحد مسکن مهر باقی‌مانده، پرونده مسکن مهر در استان بسته می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه مسئولان مسکن و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: ما تلاشمان را انجام می‌دهیم تا مشکلات قضایی و اختلاف به وجود آمده بین پیمانکاران و اعضا با تعاونی‌ها در برخی از شرکت‌های تعاونی و تولید مسکن مهر حل و فصل شده و زمینه واگذاری کامل مساکن مهر فراهم آید.

وی گفت: در حال حاضر چندین مورد پرونده در مراجع قضایی در ارتباط با شکایت اعضا از تعاونی‌ها و پیمانکاران در حال بررسی است که با صدور آرا و حتی حل و فصل دعواهای طرفین به راحتی می‌توانیم در این زمینه مجموعه‌های مسکن مهر تکمیلی را تحویل متقاضیان دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ‌ما در سال گذشته موفق شدیم با همکاری شرکت‌های تعاونی و مجموعه پیمانکاران بیش از 3 هزار و 882 واحد مسکن مهر را اعم از سه‌جانبه، مسکن مهر و 99 ساله تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

محبت‌خواه افزود: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در دست اقدام داریم هر چه سریع‌تر و در اولین فرصت پرونده مسکن مهر را بسته و به این مجموعه‌های احداثی پایان بدهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.