درآمد 6 هزار میلیاردی دانشگاه آزاد از طریق شهریه دانشجویان

معاون اقتصاد و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از حدود 8 هزار میلیارد در آمد یکساله دانشگاه آزاد، 6 هزار میلیارد تومان از طریق شهریه‌ها تامین می‌شود.

فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بودجه‌ی این دانشگاه در سال 95 گفت: از نظر منابع و مصارف این مبلغ بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان است. 

وی در ادامه گفت: علاوه بر مخارجی که در جهت منابع و مصارف خرج می‌شوند، این بودجه از حیث درآمد و هزینه به بالاتر از 8 هزار میلیارد تومان نیز می‌رسد. 

معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین تصریح کرد: این تنها یک اصطلاح بودجه‌ای است، چرا که دانشگاه پس از دریافت مبلغی معین آن را به اندازه‌ی نیم برابر به گردش می‌اندازد. 

رهنمای رودپشتی تصریح کرد: از حیث درآمد، دانشگاه آزاد در یک سال حدود 8 هزار میلیارد تومان درآمد دارد که 6 هزار میلیارد تومان آن از طریق شهریه‌ی دانشجویان و مابقی آن از منابع سرمایه گذاری و فعالیت های دانش بنیان تامین می‌شود. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهناز جرجانی
۱۵:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
کل هزینه ی دانشگاه ازاد داروسازی چقدر است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهناز جرجانی
۱۵:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
کل هزینه ی دانشگاه ازاد داروسازی چقدر است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
برگزاری همایش ملی و نمایشگاه تخصصی استاندارد و ایمنی جرثقیل ها و صنایع وابسته
چهارمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی استاندارد و ایمنی جرثقیل ها و صنایع وابسته و نمایشگاه تخصصی لیفتینگ 3 تا 4 شهریورماه 95 در تهران برگزار می گردد
برگزاری همایش ملی و نمایشگاه تخصصی استاندارد و ایمنی جرثقیل ها و صنایع وابسته

مهندس رضا عبدی دبیر چهارمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی استاندارد و ایمنی جرثقیل ها و صنایع وابسته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری HSE گفت : هدف از برگزاری این همایش، افزایش سطح استانداردهای ایمنی و بازرسی فنی جرثقیل ها و صنعت حمل و انتقال بار"لیفتینگ"، بررسی حوادث سالانه در سطح بافت شهری و شهرداری های سراسر کشور و بافت های صنعتی و بررسی راهکارها و روش های کشورهای پیشرفته است



وی افزود : محورهای این همایش شامل : استانداردهای قبل از نصب و بهره برداری در زمان استفاده اولیه ، بعد از بهره برداری و دوره ای ، تعمیرات و نگهداری ، اپراتوری و ریگری ، ایمنی پدافند غیرعامل HSE ، حوادث و بحران ها ، مدارک فنی و دفترچه های راهنما ، استانداردهای طراحی و ساخت و ایمنی و آتش نشانی می باشد



وی تصریح کرد : در این همایش سعی بر آن شده است که از حضور کلیه فعالان حوزه جرثقیل های برجی- تاورکرین ، جرثقیل های متحرک و جرثقیل های سقفی دروازه ای وفعالان تجهیزات کمک بالابری اسلینگ، شگل و تسمه جهت شرکت در همایش و تبادل تجربیات علمی و صنعتی این فعالان با یکدیگر بهره گیری شود.



وی خاطرنشان کرد : این همایش مورد حمایت وزارت خانه صنعت و معدن ، موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، دانشگاههای صنعتی ، انجمنهای علمی و کارخانجات صنعتی ومهم می باشد
آخرین اخبار