معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد 400 تخت بیمارستانی با تکمیل پروژه‌هایی مانند بیمارستان دکتر جلیل در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛پژمان نیک‌اقبالی با بیان اینکه طرح تحول سلامت علاوه بر کاهش هزینه‌های درمان در این دولت در زمینه‌های دیگر از جمله تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان اهمیت داشته؛ اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های مهم بیمارستانی در حال اجراست.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان اکنون چندین طرح بزرگ درمانی در دستور کار است که از جمله آن‌ها می‌توان به بیمارستان بزرگ شهید دکتر قربانعلی جلیل در یاسوج با 283 تخت اشاره کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بیمارستان که از آن به عنوان بیمارستان 200 تختخوابی یاد می‌شود در اصل 283 تختخوابی است.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: بیمارستان‌هایی مانند 100 تختخوابی و 96 تختخوابی نفت گچساران و 35 تختخوابی‌های لیکک و باشت در افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی استان کمک خواهد کرد.

این مسئول افزود: در حوزه بهداشت و درمان کارهای بزگی در استان طی سال‌های اخیر صورت گرفته که از جمله ساخت و تکمیل تعداد 75 خانه بهداشت یکی از این اقدامات مهم و اساسی به شمار می‌رود.

وی طرح تحول سلامت را از اقدامات بزرگی دانست که موجب بهبود وضعیت بیمارستان‌های استان شده است از جمله هتلینگ بیمارستان‌ها که یکی از کارهای بزرگ برای رفاه حال بیماران است.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.