وزیر خارجه آمریکا که برای نشست گروه ۷ به هیروشیمای ژاپن سفر کرده است، برای ادای احترام به قربانیان حمله اتمی آمریکا در سال ۱۹۴۵ به هیروشیما از موزه یادبود صلح در این شهر ژاپنی، دیدار کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ، وزیران امور خارجه کشورهای عضو گروه هفت از جمله جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه برای ادای احترام  به قربانیان حمله اتمی آمریکا در سال 1945 به هیروشیما از موزه یادبود صلح در این شهر ژاپنی، دیدار کردند.

 ادای احترام قاتل به مقتولین+عکس



ادای احترام قاتل به مقتولین+عکس




ادای احترام قاتل به مقتولین+عکس

وزیر امور خارجه آمریکا حوالی ساعت 11 به وقت محلی به موزه رسید و دیدار فوق العاده نمادین خود را به همراه سایر همتایان خود از کشورهای گروه هفت از این موزه آغاز کرد.
 
جان کری نخستین مقام دولت آمریکا است که بعد از جنگ جهانی دوم و نخستین بمباران اتمی تاریخ که ششم اوت 1945 انجام گرفت، از هیروشیما دیدن می کند.
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
خاك بر سر دولت ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
امریکا ها هر جنایتی در دنیا انجام داده
بعد اعلام می کنند قضیه تمام شده
بعد بصورت نمادید احترام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
از حرکت وزیر خارجه آمریکا زیاد متعجب نشدم، چون هر چی بگید از این مسولان سیاسی آمریکا بر میاد و انسانیت رو قی کرده اند و اون رو به بازیچه گرفتن.
اما مسولان ژاپن چقدر بی خیال و بی ... اند. حالا شاید بگن ما اهل صلح هستیم ولی سکوت و صلح در برابر کسی که حمله اتمی به اونا رو افتخار میدونن. ژاپنی ها با این کار چوب حراج به غیرت ژاپنی ها زدند و موجب جریحه دار کردن و توهین به مردم ژاپن و تمام قربانیان اون حمله شدند. فقط باید تاسف خورد. ثروت و توسعه و پیشرفت به زیر پا گذاشتن غیرت و انسانیت نمی ارزد. متأسفم بیشتر برای مسولان ژاپنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
واقعا که ادمم انقد پررو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
غیرت ندارن// والا نباید اجازه دهند مقام رسمی امریکایی بیاد اونجا //کری تو دلش بهشان میخنده