رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت بیش از 90 درصد از اطلاعات جمعیتی پاوه در سامانه سلامت ایرانیان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: همه مراکز و خانه های بهداشت این شهرستان تجهیز شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین کریم گفت: راه اندازی سامانه های نرم افزاری پرونده سلامت الکترونیک از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان استان و در شهرستان پاوه در سال گذشته بوده است.

وی گفت: در سال 94، طرح هایی برای تقویت زیرساخت های سلامت در قالب 250 پروژه در شهرستان های استان آغاز شد که تعداد قابل توجهی از آن ها به بهره برداری رسید.

کریم ادامه داد: در سالی که گذشت شاهد کاهش میزان مرگ و میر کودکان از 16 و 99 صدم به 16 و نیز ارتقا نرخ باروری کلی از یک و 31 صدم به یک و 36 صدم در شهرستان گیلانغرب بودیم.

کریم به راه اندازی اکسیژن سانترال در جوانرود اشاره کرد و گفت: سی تی اسکن بیمارستان جوانرود نیز با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال راه اندازی شد.

به گفته کریم، دو دستگاه ماشین بیهوشی پیشرفته از محل خرید متمرکز وزارت متبوع در بیمارستان جوانرود انجام شد و 20 نفر متخصص فعال در این بیمارستان هم به کار گرفته شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ثبت ، پاوه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.