مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تا آخرین لحظه از كادرفنی و بازیكنان تیم حمایت خواهم كرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به نظر من بازیكنان نگران این بودند كه اخطاری از سوی داور دریافت نكنند تا از این رو غایب دربی نشوند، البته تمامی این مسائل در حوزه اختیارات سرمربی خواهد بود .


وی افزود: به عنوان مدیر عامل حمایت همه جانبه خود را نسبت به مظلومی و دستیارانش و همچنین بازیكنان اعلام می كنم و در حال حاضر تمام تلاش اعضای تیم این خواهد بود كه در بازی های اینده به موفقیت برسند .به هیچ عنوان به اعضای تیمم انتقادی نخواهم كرد و همه مسئولان باشگاه تا آخرین لحظه به دنبال حمایت از اعضای تیم هستند. 

وی افزود: من به اعضای تیمم اعتماد دارم، حتم خواهم داشت بچه ها با تمام توان به میدان می روند و مطمئن باشید استقلال در دربی نتیجه قابل قبولی را كسب خواهد كرد و با برد مقابل پرسپولیس دل هواداران عزیز ابی پوش را شاد خواهند كرد. 

افشارزاده در مورد جلسه امروز هیئت مدیره گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است امروز جلسه ای را برگزار تا اخرین هماهنگی های لازم را برای دربی انجام دهیم .

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان كرد: از تمامی هواداران عزیز آبی پوش كه روز گذشته برای حمایت از تیم به ورزشكاران رفته بودند تشكر می كنم و از آنها می خواهم روز جمعه نیز در بازی دربی به ورزشگاه بروند و تیم را مورد حمایت قرار دهند و به نوعی یار دوازدهم استقلال باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار