نام نويسي از علاقه‌مندان به شرکت در سي و نهمين مسابقات سراسري قرآن کريم اوقاف از امروز به صورت رسمي در استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،  مسئول امور قرآني اداره‌ کل اوقاف و امور خيريه خوزستان با اشاره به اينکه علاقمندان مي‌توانند به دو شيوه حضوري و اينترنتي نسبت به نام نويسي اقدام کنند  گفت: ديروز نشست ستاد برگزاري مسابقات قرآن در اداره‌ کل اوقاف خوزستان با حضور رؤساي ادارات شهرستان‌ها برگزار شد که به شهرستان‌ها در دوره ثبت‌ نام و تعيين تاريخ برگزاري مسابقات در مرحله شهرستاني توضيحات لازم ارائه داده شد.

ناصر   دغاغله با اشاره به اينکه مسابقات در رشته‌هاي تحقيق، ترتيل، حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن کريم، معارف، اذان و دعاخواني در مرحله شهرستاني برگزار مي‌شود، افزود: رشته‌هاي تواشيح و ابتهال فقط در مرحله استاني و به صورت ضبط اثر برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: اين  اداره‌ کل  به منظور هر چه بهتر برگزارشدن مسابقات با نهادها و ادارات ديگر همکاري لازم را خواهد داشت.

مسئول امور قرآني اداره‌ کل اوقاف و امور خيريه خوزستان گفت: به منظور تبليغات و اطلاع‌رساني نسبت به برگزاري مسابقات عموم مردم علاوه بر ارسال پيامک از نصب بنر و پوستر در سطح شهر نيز استفاده خواهد شد.

پارسال  در سي و هشتمين دوره مسابقات قرآن کريم اوقاف خوزستان 425 شرکت‌کننده خانم و آقا در رده سني بالاي 18 سال از سراسر استان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار