فرماندار بناب گفت: با وجود اینکه سرمایه‌گذاران برای دریافت زمین برای سرمایه‌گذاری لحظه شماری می‌کنند، اما تاکنون این امر تحقق نیافته است و امیدواریم در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در فاز دوم شهرک صنعتی بناب تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرج‌اللهی در نشست تصمیم‌گیری برای احداث ساختمان گمرک و توسعه شهرک صنعتی با بیان اینکه لازمه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب توسعه شهرک است، اظهار داشت: یا وجود اینکه سال گذشته مقدمات مربوط به توسعه 100 هکتاری این شهرک انجام پذیرفت ولی دو سال است از بابت تحویل زمین به سرمایه‌گذاران شرمنده هستیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه سرمایه‌گذاران برای دریافت زمین برای سرمایه‌گذاری لحظه شماری می‌کنند ولی تاکنون این امر تحقق نیافته است و امیدواریم در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در فاز دوم شهرک صنعتی بناب تسریع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با اشاره به عملکرد گمرک در بناب، افزود: در سال 94 بالغ بر 31 هزار و 304 تن انواع کالا از گمرک بناب صادر شد که در سند تدبیر و توسعه هدف‌گذاری به صادرات 38 هزار تن بود که در سال 94 به 31 هزار تن آن دست یافتیم.

فرج‌اللهی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است که در سال 95 از برنامه هدف‌گذاری شده نیز پیشی خواهیم گرفت بر ضرورت اختصاص زمین مورد نیاز از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان و احداث ساختمان جدید اداره گمرک بناب از سوی گمرک آذربایجان‌شرقی تأکید کرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.