موج مخالفت ها با «دونالد ترامپ» نامزد پر حاشیه جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا وارد فاز تازه ای شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، موج مخالفت ها با «دونالد ترامپ» نامزد پر حاشیه جمهوری خواهان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا وارد فاز تازه ای شده است. آخرین قشری که به مخالفت با ترامپ و سیاست های پوپولیستی اش پرداخته اند، قشر خوانندگان هستند. چندی پیش بود که تعدادی از خواننده ها از کمپین ترامپ خواستند که از آهنگ های آنها برای برنامه های تبلیغاتی او استفاده نکنند.

«نیل یونگ»، یک گروه راک و حتی «ادل» از جمله کسانی بودند که استفاده از آهنگ های شان را ممنوع کرده و این گونه مخالفت خود را با او نشان داده بودند. حالا «پاری مچ» نوشته است که یک خواننده رپ هم به این جمع پیوسته است. «اریک شرودی» که با نام هنری «اورلاست» خوانده می شود، آخرین خواننده ای است که به جرگه مخالفان ترامپ پیوسته. 

او با انتشار متنی روی شبکه اجتماعی فیس بوک دلیل تصمیم خود را توضیح داده است: «نمی توانم بپذیرم که آهنگ های من در کمپین مردی استفاده شود که این گونه با سیاست هایش در پی ترویج اختلاف و دو دستگی بین ملت آمریکاست. موضوع عدم استفاده از آهنگ هایم را با کمپین ترامپ نیز مطرح کرده ام.»
منبع: روزنامه هفت صبح
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.