تهیه‌کننده «تا جمعه» در این برنامه از استعدادهای ناشناخته حمایت می‌کند.

علی هنرور تهیه‌کننده برنامه «تا جمعه» در خصوص مهمان این هفته برنامه و بخش‌های دیگر آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فرهاد جم مهمان این هفته بخش «نوستالژی» خواهد بود و با پخش قسمت‌هایی از مجموعه «دزدان مادربزرگ» خاطرات این کار را مرور می‌کند.

وی عنوان کرد: «تاجمعه» همچنان روال سابق خود را طی می‌کند؛ زیرا به طور کل این برنامه محتوا و رسالتی را برعهده دارد که در حال انجام آن است. البته احتمال دارد که دو یا سه آیتم به برنامه اضافه شود. 

هنرور افزود: شیوه گفتگو با برخی مهمان‌ها از نظر ساختار فنی تغییر کرده است. به این شکل که گفتگو در فضایی تاریک و به صورت متفاوتی ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: ما فراخوانی را در برنامه اعلام کرده‌ایم که هر کس با هر استعدادی می‌تواند در مسابقه «اعجوبه‌ها» شرکت کند. در واقع علاقه‌مندان هرگونه طرح، پیشنهاد و موضوعی را می‌توانند از طریق کانال تلگرامی «تا جمعه» برای ما ارسال کنند.

هنرور افزود: کسانی که توانایی ساخت آیتم‌های طنز را دارند، می‌توانند کارهای خود را برای پخش در پنجشنبه شب‌ها و شاد کردن فضای آن برای ما بفرستند. همچنین تصاویر خود را که برای تیتراژ برنامه به صورت سلفی ضبط شده‌اند را ارسال کنند تا در کلیپی که قرار است بسازیم گنجانده شود.

وی در پایان بیان کرد: در نهایت باید عنوان کنم، دوستداران حرفه خبرنگاری می‌توانند با در نظر گرفتن سوژه‌های آزاد از هر شهری که در آن ساکن هستند، گزارش‌های آزاد تهیه کرده و برای ما بفرستند. ما در برنامه «تا جمعه» قصد داریم تا از افرادی که در رشته‌های مختلف استعداد دارند حمایت کنیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار