كارگردان تئاتر "تاريكي" گفت: اين نمايش که برگرفته از زندگي نادرشاه افشار است، براي نخستين بار به صورت دو سويه اجرا مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، عبدالله برجسته افزود: در اين نمايش خبري از دكورهاي عظيم نيست، بيشتر به روي روابط انساني تاكيد مي شود و از اين لحاظ داراي تفاوتهاي بسياري با آثار و كارهاي قبلي من است.
وي ادامه داد: دليل اصلي اجراي اين تئاتر به صورت دو سويه ضرورت ارتباط نزديك بين بازيگران و تماشاگران است.
اين كارگردان در خصوص تفاوتهاي اجراي عمومي تاريكي با اجراهاي آن در جشنواره نيز گفت: در اجراي عمومي كمي نمايش را براي مخاطب عام عمومي‌تر كرده‌ايم و تلاش شده تا جزئيات بهتري ارائه شود.
وي افزود: مخاطبان بايد بدانند كه تاريكي به هيچ عنوان يك نمايش تاريخي نيست بلكه روايتي رئاليستي دارد و با روابط انساني تعريف مي‌شود.
تهيه بليت براي تماشاي 'تاريكي' كه از جمله آثار شركت كننده در مسابقه تئاتر ايران بود و به اذعان بسياري يكي از بهترين آثار سال گذشته تئاتر مشهد به حساب مي آيد، از روز گذشته در سايت 'مشهد گيشه' به نشاني اينترنتي mashhad-gisheh.ir آغاز شد.
تئاتر 'تاريكي' از روز چهارشنبه 24 فروردين ماه تا 17 ارديبهشت آتي از ساعت 19:30 در سالن اصلي تئاتر شهر مشهد روي صحنه مي رود.
محمدرضا صولتي، ندا محمدي، مسعود عقلي، سعيد صادقي، محمد جهانپا و اميرحسين رضازاده بازيگران اين نمايش‌ هستند.
تئاتر تاريكي در بخش مسابقه سي و چهارمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر در بخش طراحي صحنه برگزيده شناخته شد. در اين جشنواره طراحي پوستر بخش مسابقه ايران نيز به همين نمايش رسيد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.