رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از برگزاري مسابقات ملي مناظره دانشجويان ايران در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رضا شاهین‌فر اظهار گفت: ثبت‌نام مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) همزمان با سراسر کشور در دانشگاه‌های استان آغاز شده و این مسابقات برای اولین بار در خراسان‌شمالی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اقدام کنند.

شاهین‌فر گفت: علاقه‌مندان به مسابقات مناظره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب‌سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IR مراجعه کنند همچنین شماره تماس‌های 09151860942و 05832285751 پاسخگوی سوالات احتمالی دانشجویان در این خصوص است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، گفت: براساس تقویم اجرایی، مرحله استانی در نیمه دوم اردیبهشت و مرحله منطقه‌ای در مهرسال جاری و مرحله کشوری مسابقات نیز در آذرماه امسال در یکی از دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

شاهین‌فر افزود: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای همه تیم‌های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند جوایزی اهدا و جایزه ویژه به تیم اخلاق این دوره از مسابقات نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.