بخشدار مرکزی شهرستان همدان گفت: شورای فرهنگی در روستاهای قاسم‌آباد، علی‌آباد، سولان و امزاجرد فعال و در سایر روستاها نیز تشکیل خواهد شد.

تشکیل شورای فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید عبدلی اظهار داشت: در روستاهای بالای یک‌هزار نفر بخش مرکزی شهرستان همدان خانه‌های قرآنی و شورای فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی به لزوم حذف موازی‌کاری و هماهنگی بیشتر متولیان فرهنگی تأکید کرد و افزود: با نگاه به سنوات گذشته در هر روستا فعالیت تربیتی و قرآنی بیشتر بوده که همین امر دغدغه‌ها در زمینه فعالیت‌های فرهنگی را کمتر کرده بود.

عبدلی بیان کرد: اعضای شورای فرهنگی روستاها متشکل از نمایندگان اداره تبلیغات اسلامی، بسیج، شورای اسلامی روستا، معتمد روستا و نماینده بانوان است.

بخشدار مرکزی شهرستان همدان از ارزیابی سالانه دهیاران در فروردین ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: دهیاران همیشه همراه و پیگیر امور روستاها و روستاییان هستند.

وی از برگزاری اعتکاف ایام‌البیض و رمضان در مساجد روستاها خبر داد و بیان کرد: پس از بررسی در اردیبهشت ماه سال جاری از فعالان قرآن و حوزه امور قرآنی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.