مسئولان سازمان جهانی فوتبال ساحلی صبح امروز برای بازدید از امکانات کشورمان در این رشته وارد ایران شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: جوزف پونست ساعت 11:30 امروز وارد کشورمان شد و طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم، قرار است به جزیره کیش سفر کنند و جلسه ای با مدیر عامل منطقه آزاد کیش داشته باشند و از امکانات ساحلی این جزیره بازدید کنند. جان کاسکو، رئیس سازمان جهانی و عضو کمیته فوتبال ساحلی فیفا و الکس سوریانو رئیس بخش آسیا نیز روز پنج شنبه وارد کشور می شوند و با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای خواهند داشت. به احتمال زیاد روز جمعه این دو مسئول به انزلی سفر می کنند، تا شاهد امکانات ساحلی این منطقه هم باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هدف از دعوت مسئولین فقط بازدید از امکانات ساحلی ایران است بیان کرد: متولی برگزاری کلیه مسابقات بین المللی در بخش فوتبال ساحلی، این سازمان است. ما برای کسب میزبانی مسابقات آسیایی و تورنمنت های بین المللی را بگیریم و همچنین در جهت تعامل بیشتر با سازمان جهانی، حدود یک سال پیش مسئولان سازمان جهان را به ایران دعوت کردیم.

رییس کمیته فوتبال ساحلی افزود: فوتبال ساحلی ایران یکی از فعال ترین فوتبال ساحلی نسبت به سایر کشور هاست؛ به همین علت مسئولان سازمان جهانی فوتبال ساحلی هم راغب بودند ببینند ما چه امکاناتی را فراهم کرده ایم که توانسته ایم جایگاه ششمی را در رنکینگ جهانی فوتبال ساحلی کسب کنیم. 

شهریاری در خصوص مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی آقایان از 19 فروردین آغاز شد. امسال برای اولین بار، مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت و طی 26 هفته برگزار می شود؛ این یک فرمت استاندارد است که بعد از 8 سال توانستیم این آن را اجرایی کنیم. 

رئیس کمیته فوتبال ساحلی تصریح کرد کادر تیم ملی هر هفته در مسابقات لیگ حضور دارند. مسابقات ساحلی المپیک آسیا و مقدماتی جام جهانی را پیش رو است و سعی کرده ایم برنامه ریزی دقیقی در لیگ برتر داشته باشیم تا شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی کشور باشیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار