فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: بیش از 29 کیلوگرم حشیش توسط مرزداران هنگ تایباد در این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی سرتیپ دوم پاسدار ماشاءالله جان نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت:در راستای برخورد قاطع با هر گونه ورود مواد مخدر و نیز جلوگیری از تجاوز اتباع بیگانه  به خاک کشورمان،مرزداران این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق شدند بیش از 29 کیلو  گرم مواد مخدر کشف و ضبط نمایند.
وی در ادامه افزود :به دنبال وصول گزارشی مبنی بر ورود مواد مخدر توسط قاچاقچیان ، مرزداران این فرماندهی در عملیاتی موفق شدند بیش از 29کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش پودری کشف و ضبط کنند.
سردار جان نثار تصریح کرد:مرزداران این فرماندهی از ابتدای سال تا کنون موفق شدند در درگیری هایی که در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان داشتند بیش از 110 کیلو گرم انواع مخدر را کشف و ضبط کنند.
این مقام مسئول گفت:تلاش های شبانه روزی  مرزداران این فرماندهی از ابتدای سال تا کنون باعث شده تا از ورود غیر قانونی اتباع بیگانه به خاک کشور جلو گیری کنند ودر همین راستا تعداد 378متجاوز مرزی دستگیر و تحویل  مراجع قضایی شد.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان به تمام اتباع بیگانه این هشدار را داد که،راه درست و قانونی را برای ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمایند، چرا که مرزداران این فرماندهی بصورت شبانه روزی و با جدیت تمام از مرزهای استان حراست و حفاظت میکنند و اجازه نخواهند داد تا احدی به خاک کشور تجاوز کند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.