زنجان؛

سفر سفیر فنلاند به استان زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: سفیر کشور فنلاند در راستای گسترش همکاری‌‌ها به استان زنجان سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛غلامحسین جمیلی افزود:امسال ا تاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان بر روی معرفی زنجان به سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی فعالیت بیشتری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به معرفی زنجان به عنوان یک فرصت سرمایه‌ گذاری خوب، سفیر کشور فنلاند روز شنبه 28 فروردین به زنجان سفر می‌کند که در این سفر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان زنجان در حوزه‌های مختلف برای سرمایه‌ گذاری مطلوب خارجی‌ها معرفی می‌شود.

جمیلی با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان سرمایه‌ گذاری تجاری، معدنی و صنعتی و ... در استان زنجان، بیان کرد: این توانمندی‌ها باید بیشتر معرفی شده تا شاهد حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زنجان بوده و این حضور باعث رشد اقتصادی استان زنجان شود.
وی با بیان اینکه کشور فنلاند در زمینه انرژی‌های پاک و تکنولوژی‌های روز، پیشرفت بسیار خوبی در دنیا داشته است، ابراز کرد: مهارت‌های حوزه فناوری ارتباطات بین استان زنجان و کشور فنلاند از جمله برنامه‌های همکاری در آینده خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ادامه داد: طبق صحبت‌های اولیه‌ای که با سفیر فنلاند شده است، این کشور و سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف آن قصد اجرا و سرمایه‌گذاری بر روی چند پروژه در ایران را دارند.
جمیلی تصریح کرد: سعی داریم تا با رسیدن به نقطه نظری مشترک، یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به فرصت‌ها و توانمندی‌های استان، در زنجان صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: همکاری ، سفیر ، فنلاند ، ایران ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.