نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: یکی از نیازهای اساسی در استان اردبیل توسعه فضاهای سالم تربیتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان صدرای اردبیل افزود: یکی از نیازهای اساسی در استان اردبیل توسعه فضاهای سالم تربیتی بوده که نیاز است این فضاها برای تربیت نسل فرهیخته، کاردان و محقق در منطقه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه دبیرستان صدرای اردبیل یکی از دبیرستان‌های برتر استان اردبیل در بحث تربیت نیروهای فرهیخته و کاردان است افزود: استان اردبیل به وجود چنین مدارسی نیاز اساسی دارد چرا که آیندگان کشور از چنین مدارسی تربیت می‌یابند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: توسعه رشته علوم انسانی در مدارس اردبیل نیز باید به طور اساسی پیگیری شود چرا که رشته علوم انسانی و معارف باید در بین دانش‌آموزان امروزی ترویج شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های این دانش‌آموزان در راستای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه آینده در عرصه کنونی مخصوص به علم است گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و جامع بتوانیم سطح علمی منطقه را توسعه دهیم که دبیرستان صدرای اردبیل با اساتید و مدیریت کاردان و مجرب نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت دانش و فناوری داشته است.

وی افزود: راه‌اندازی مدارسی همانند دبیرستان صدرای اردبیل باید مدنظر مسئولان استان اردبیل باشد که در این راستا آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی با هماهنگی و همکاری لازم اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، فضای ، سالم ، تربیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.