گروهی از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و مستشاران سپاه در سوریه، با استقبال مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، وارد شهرکرد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ گروهی از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری (علیها السلام) و مستشاران سپاه در سوریه، با استقبال مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، وارد شهرکرد شدند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، قاسم سلیمانی استاندار، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، و جمعی از مدیران و مسئولین استانی در این آیین حضور داشتند.

این مدافعان حرم آل الله (ع)، همچنین با استبقال پرشور مردم ولایتمدار، در گلزار شهدای روستای سرتشنیز نیز حاضر شدند و با قرائت فاتحه بر سر مزار پاک همرزم شهیدشان سرهنگ پاسدار علی طاهری، به مقام والای این شهید مدافع حرم ادای احترام، و از خانواده وی دلجویی کردند.

در این برنامه، پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری (س) هم از سوی مدافعان حرم، تقدیم خانواده شهید طاهری گردید.

گفتنی است: شهید سرهنگ علی طاهری، اهل روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار، پنجمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری است که در مبارزه با گروههای تکفیری داعش در سوریه، به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش چهارشنبه هفته گذشته 18 فروردین، تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار