اردبیل؛

وجود 160 هزار صندوق صدقه در سطح استان اردبیل

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در حال حاضر 160 هزار صندوق صدقه در سطح استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر160 هزار صندوق صدقه در سطح استان وجود دارد افزود: در سطح شهرستان اردبیل نیز نزدیک به 19 هزار و 500 صندوق صدقه‌ کوچک در اختیار 3 مرکز نیکوکاری فعال قرار گرفته است تا فرایند جمع‌آوری و توزیع آن در بین خانواده‌های تحت حمایت شناسایی شده توسط اعضای هیئت امنای مراکز عملیاتی شود.

وی گفت: در راستای توسعه‌ مراکز نیکوکاری و مردمی کردن خدمات تعداد ۲۳ هزار صندوق صدقه به مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان اردبیل واگذار شد.

توحیدی افزود:مراکز نیکوکاری شهرستان کوثر به عنوان شهرستان پایلوت در اجرای این طرح تعیین شده بود که در این راستا 3 هزار و 500 صندوق صدقه که کل صنادیق کوچک شهرستان هستند، به مراکز نیکوکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه با واگذاری صنادیق صدقات به این مراکز فرایند جمع‌آوری، ثبت و توزیع صدقات جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: کمیته‌ امداد نیز نقش نظارتی و سیاستگذاری بر نحوه‌ هزینه کرد صدقات جمع‌آوری شده را خواهد داشت تا هیچ خللی در این امور وارد نشود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، وجود ، صندوق ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.