در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمادگی نیروهای خدمات شهری پایتخت در پی بارندگی‌های اخیر

مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: 15 هزار نیروی خدمات شهری برای مقابله با هر گونه مشکل در سطح شهر تهران مستقر هستند.

اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بارش‌های اخیر در شهر تهران اظهار داشت: 15 هزار نیروی خدمات شهری برای حل مشکلات احتمالی در شهر تهران آماده باش هستند.

وی با تاکید بر این‌که اوج بارش‌های شهر تهران تا عصر امروز خواهد بود، افزود: تمام عوامل شهرداری از روزهای گذشته از آمادگی لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و لایروبی مسیر‌ها برخوردار بودند.

مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان این‌که در روزهای گذشته و در طرح استقبال از بهار تمامی مسیرها و کانال‌ها توسط مناطق لایروبی شده‌اند، تصریح کرد: حتی در حساس‌ترین نقاط تهران و مناطقی مانند 2 و 5 کوچک‌ترین آبگرفتگی مشاهده نشده است.

عطایی با بیان این‌که با چنین بارش‌هایی پی در پی شهر دچار مشکل نمی‌شود، گفت: بارش‌های شدیدی که کمتر از 10 دقیقه  در شهر ببارند باعث آبگرفتگی معابر و نهرها می‌شوند اما تا به امروز هیچ گونه آبگرفتگی شدیدی در شهر مشاهده نشده است.

وی تاکید کرد: 15 هزار نیروی خدمات شهری و هزار و 500 دستگاه از انواع خودروها برای مقابله با بارش و باد در سطح شهر تهران مستقر هستند.

انتهای پیام




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار