۶ کلاس درس در ۳ مدرسه روستاهای گیاهدان و رمکان جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ این کلاس های مجزا هر یک با زیربنای ۹۰ متر مربع، در مدارس شهید حقانی، شرافت و حجاب روستان رمکان در بخش مرکزی قشم تجهیز شدند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات استانی و ملی که بخشی از آن از سوی خیران بوده تامین شده است.

قاسم بهمن زاده افزود: با کمک هر چه بیشتر خیران در بخش مدرسه سازی، علاوه بر رفع نیازهای موجود، می توان برای کیفی سازی امکانات مدارس نیز گام برداشت.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث سالن چند منظوره دبستان شیخان با مساحت ۲۸۰ مترمربع در روستای گیاهدان و مدرسه ابتدایی این روستا با کمک خیران گفت: تجهیزات این سالن چند منظوره از سوی اداره داره کل نوسازی مدارس تامین می شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: یک باب مدرسه ۱۰ کلاسه با مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع نیز در این بخش احداث می شود.

بهمن زاده با اشاره به بهره برداری از این مدرسه تا مهر سال آینده افزود: این مدرسه در ۳ طبقه با زیر بناری ۲ هزار متر مربع ظرف مدت یک سال ساخته خواهد شد.

وی گفت: بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از سوی خیران برای ساخت این مدرسه درنظر گرفته شده است.

بهمن زاده افزود: مسئولیت عملیات دیوارکشی، محوطه سازی، ساخت سرویس بهداشتی و تجهیز مدرسه بر عهده سازمان نوسازی مدارس استان است.

روستاهای رمکان و گیاهدان در بخش مرکزی قشم واقع شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.