اهواز؛

بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند سرطانی در شمال خوزستان

در شهرهای شمالی خوزستان بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند، به بیماری سرطان مبتلا هستند و از خدمات پزشکی این حوزه استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هزینه هر مرحله از درمان سرطان بیش از 10 میلیون ریال است و همین مقوله برخی از مبتلایان به این بیماری را با مشکلات گسترده مواجه کرده است.

داوود سلمانپور افزود: حجم گسترده‌ای از بیماران سرطان را افراد نیازمند و کم بضاعت تشکیل می‌دهند که این مقوله نیازمند توجه ویژه و حمایتی در بخش‌های مختلف برای تأمین هزینه‌های درمان این بیماران است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: در مجموع بیش از 800 نفر در شهرهای شمالی خوزستان به بیماری سرطان مبتلا هستند و از خدمات پزشکی این حوزه استفاده می‌کنند.

سلمانپور اظهار داشت: بیش از 500 نفر از این افراد را افراد کم بضاعت شامل می‌شوند که این مقوله مشکلات مختلف برای بیماران ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: برخی از داروهای درمانی بیماران سرطان خارجی هستند و سهم پرداختی بیماران بالا است که این مقوله با حمایت بیمه گران و بخش‌های حمایتی و کاهش حق پرداخت بیماران، قابل اصلاح است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.