سیستان وبلوچستان؛

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقیان به صورت بسیار قاطع ورود پیدا خواهد کرد و حداکثر مجازات را اعمال می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ سید مرتضی مدنی فدکی افزود: سال گذشته سالی بسیار موفق برای اداره‏کل تعزیرات حکومتی بوده است و ما شاهد کاهش 23 درصدی ورودی پرونده ها در سال 94 بوده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش تمامی دستگاه اعم از نیروی انتظامی، اتاق اصناف، صنعت و معدن دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی که با تعزیرات در ارتباط هستند بتوانیم در راستای بهبود وضعیت کار و اشتغال عمل کنیم.

وی با اشاره به کشیک تعزیرات حکومتی در ایام نوروز نیز گفت: مرحله اول کشیک نیروهای تعزیرات حکومتی از 15 اسفند تا 29 اسفند و مرحله دوم از 29 اسفند تا 15 فروردین 95 صورت گرفت که متخلفان بالغ بر 9 میلیارد ریال محکومیت داشتند.

وی با اشاره به رویکرد تعزیرات حکومتی در سالجاری نیز گفت: با توجه به قاچاق سوخت و مرزی بودن استان، پیشگیری از تخلفات و تعدد گشتهای تعزیرات در استان ما باید با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

مدنی فدکی بیان کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقچیان به صورت بسیار قاطع ورود پیدا خواهد کرد و حداکثر مجازات را اعمال خواهد کرد زیرا کالای قاچاق به عمق کشور نفوذ پیدا کرده و در راستای حمایت از تولیدات داخلی باید ورود کرد که با توجه به کمک دستگاههای دیگر میتوانیم تخلفات را کاهش دهیم و بیشتر به شعار امسال جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار