لرستان؛

وجود بیش از 530 هزار فرهنگی بسیجی در کشور

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت: در سراسر کشور بیش از 530 هزار بسیجی فرهنگی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ رمضانیان در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان فرهنگی لرستان گفت: برنامه هایی که در سازمان بسیج فرهنگیان دنبال می شود چند قسمت بوده که یک بخش از آن ها برنامه های معرفتی، بصیرتی است زیرا در مسیر راه خود همواره نیازمند درک عمیق تر و فهم درست تری هستیم

وی به وجود بیش از ۵۳۰ هزار بسیجی فرهنگی در سراسر کشور اشاره کرد وافزود: ما با این افراد ارتباطات تشکیلاتی و سازمانی داریم.

رمضانیان با اشاره به اینکه سازمان بسیج فرهنگیان در نظر دارد تمام بسیجیان عضو این سازمان را در قالب حلقه های صالحین سازماندهی کند، گفت: نظام تربیتی بسیج نظام صالحین است لذا بنا داریم از طریق جلسات صالحین مباحث تربیتی، مهارتی و بصیرتی را دنبال کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم دراین همایش با اشاره به رگزاری 10یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در استان گفت : این یادواره ها در سایر مناطق و شهرستان ها ادامه برگزار خواهد داشت .

کریمی فر وجود 160هزار دانش آموز بسیجی و 17هزار فرهنگی بسیجی در آموزش و پرورش را نماد اعتقاد دستگاه تعلیم و تربیت به بسیج و روحیه جهادگری دانست و افزود : ما با قدرت بسیج را حمایت و تقویت می کنیم و در تقویت اهداف آن دریغ نخواهیم کرد .
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: وجود ، 530 ، فرهنگی ، بسیجی ، کشور ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار