شیراز؛

دستگیری عامل انتشار عکس های شخصی دختران

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری متهم نشر تصاویر خانوادگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: خانمی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد عکس های شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتساپ بین کاربران در حال انتشار است که پرونده با جدیت در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.  
وی ادامه داد: با اقدامات فنی و کارشناسی کارآگاهان پلیس فتا اولین انتشار دهنده عکس های مورد نظر در فضای مجازی شناسایی و به این پلیس احضار شد.
رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: متهم با رویت مستندات پرونده بیان كرد، این دختر چند روز پیش برای تعمیر گوشی موبایل خود به مغازه من مراجعه كرده که پس از تعمیر گوشی تلفن همراه وی عکس های آن را به کامپیوتر مغازه انتقال دادم اما نسبت به انتقال عکس ها به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هیچگونه اطلاعی ندارم و نمیدانم چه کسی این کار را انجام داده است.
سرهنگ حسینی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مجددا هماهنگی های لازم با مقام قضایی نسبت به انتقال سیستم های متهم به پلیس فتا صورت پذیرفت که پس از بررسی های فنی توسط کارشناسان این پلیس متوجه شدیم عکس ها توسط کارگر مغازه در فضای مجازی انتشار یافته است.
وی از شهروندان درخواست كرد: هنگام تعمیر گوشی های موبایل و کامپیوتر خود حتما مموری و حافظه های جانبی را جدا کرده و نزد خود نگهداری و از مراکز خدماتی مجاز و مطمئن جهت تعمیر گوشی موبایل و کامپیوتر خود استفاده كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار