مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مراسم اعتکاف در 131 مسجد استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام عظیمی در نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌ها با محوریت اعتکاف در تبریز، کار فرهنگی را مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی دانست و اظهار داشت: ترویج باورهای دینی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که بارها در فرمایشات خود به این موضوع تاکید داشته‌اند.

وی افزود: دستگاه‌های از جمله ارشاد، تبلیغات اسلامی و صدا و سیما که یدک اسلامی بودن را در نام ارگانشان با خود می‌کشند وظیفه جاری کردن فرهنگی اسلامی برایشان بیشتر از بقیه نهادها است که باید این وظیفه خود را به بهترین نحو عملی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به قرارگرفتن در ماه رجب و فرا رسیدن ماه‌های شعبان و رمضان افزود: این ماه‌های الهی فرصتی ایجاد کرده‌اند تا بتوانیم به نحو احسن احکام الهی را در جامعه با برنامه‌های جذاب در جامعه جاری کنیم.

عظیمی با اشاره به قرار گرفتن در روزهای اعتکاف گفت: سال گذشته در 120 مسجد استان مراسم اعتکاف برگزار شده که امسال هم 131 مسجد آماده ثبت‌نام و پذیرای معتکفان شده است.

وی برگزاری مباحث گفتمان و حلقه‌های بصیرت، بحث‌های قرآنی و پرداختن به مدافعان حرم را از برنامه‌های اعتکاف امسال در مساجد اعلام کرد و از صدا و سیما خواست تا برای فرهنگ‌سازی در این زمینه کوتاهی نکند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.