اولین یارانه سال 1395 امشب به حساب حدود 75 میلیون نفر واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ساعت 24 امشب پنج شنبه 26 فروردین زمان واریز یارانه‌ای دیگر است و دولت نزدیک به 3 هزار 500 میلیارد تومان از منابع مالی خود را بین مردم توزیع خواهد کرد.

با مصوبات اخیر مجلس در بودجه امسال و تاکید بر حذف 3 دهک درآمدی که به اعتقاد مجلس حدود 24 میلیون نفر و بر اساس برآوردهای دولت حدود 7 میلیون نفر را در بر می‌گیرد، امسال، سالی متفاوت برای پرداخت‌های نقدی باشد حتی اگر به تعداد هیچ یک از این دو رقم، یارانه بگیران حذف نشوند.

در سال گذشته حدود 3 میلیون از جمع متقاضیان دریافت نقدی کنار گذاشته شدند، اما به هر حال این تعداد درد چندانی از هزینه‌ سنگین یارانه‌ای دولت و کسری‌های ناشی از پرداخت‌های نقدی ماهانه در قانون هدفمندی دوا نکرد و حداکثر در هر ماه حدود 140 میلیارد تومان از هزینه نزدیک به 3 هزار و 500 میلیاردی را کاهش داد.

هنوز هم سامانه yaraneh10.ir برای حذف شدگان از دریافت نقدی باز بوده و این خانوارها می‌توانند با مراجعه به آن اعتراض خود را در این رابطه ثبت نمایند.

وزارت "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" مسئول بررسی این موضوع بوده و در صورت بروز خطا و تشخیص استحقاق دریافت یارانه، مجددا خانوارها را به جمع یارانه بگیران بر می گردانند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
اولاسايت اعتراض بازنيست، درضمن باتوجه به صحبتهاي تيترخبر، قراربود يارانه هايي كه اشتباه حذف شده برگرددولي متاسفانه پرداخت نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
چرا یارانه قشر نیازمند جامعه راحذف کردند به خداوندی خدا وقتی به شوهرم و زندگی سختمان فکر میکنم گریه ام میگرد یارانه ما را نیز قطع کردند لطفا رسیدگی کنید هر کسی که‌ ذره وجدان دارد واین نوشته من را میبیند برای ما کاری بکند. اجرکم عند الله