تیم های خوزستانی لیگ برتر تا به حال موفق به شکست دادن نفت تهران نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نفت تهران می رود که تابه حال موفق به شکست دادن شاگردان منصوریان نشده است..
 
نفت با علیرضا منصوریان دو بار در اهواز به مصاف فولاد رفته و به یک تساوی و یک پیروزی رسیده است. مسابقه سال گذشته این دو تیم در استادیوم غدیر به تساوی دو بر دو انجامید ولی امسال تیم نفت موفق شد فولاد را با حساب دو بر یک شکست دهد.
 
شاگردان منصوریان همچنین در فصل گذشته طی دو بازی در اهواز و مسجدسلیمان موفق به مغلوب کردن دو نماینده دیگر از فوتبال خوزستان در لیگ چهاردهم شدند. استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک و تیم نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر صفر در دیدارهای خانگی مقابل زردپوشان نفت تهران بازنده شدند.
 
نفت تهران که در آخرین سفر به اهواز موفق شد استقلال اهواز را با یک گل شکست دهد، در فصل گذشته هم توانسته بود تیم استقلال اهواز که در لیگ دسته اول بازی می‌کرد را در استادیوم تختی این شهر مغلوب کند.
 
علیرضا منصوریان که در جریان آخرین سفرش به اهواز با شعارهایی از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم تختی اهواز روبرو شد، امروز باید تیمش را به مصاف صدرنشین مدعی قهرمانی لیگ بفرستد و باید دید که آیا موفق به ثبت هفتمین بازی متوالی بدون شکست در خوزستان خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار