پیشکسوت استقلال تهران گفت: پرسپولیس تیم خوبی دارد و به این تیم احترام می گذارم اما استقلال را برنده شهرآورد 82 می دانم.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربی هشتاد و دوم پایتخت گفت : با توجه به وضعیت 2 تیم در جدول این بازی از دربی های قبلی حساسیت بیشتری دارد. استقلال و پرسپولیس در حال حاضر امتیاز برابری دارند و تیمی که در این دربی به پیروزی برسد، گام بلندی برای قهرمانی برمی دارد.
 
وی افزود: شرایط جدولی حساسیت دربی هشتاد و دوم را افزایش می دهد اما امیدوارم 2 تیم با غلبه بر استرس و کاهش درگیری های فیزیکی، فوتبال زیبایی را نمایش دهند تا همه فوتبال دوستان شهرآورد جذابی را مشاهده کنند.
 
چینی در خصوص بازیکنان تاثیرگذار دربی 82 پایتخت بیان کرد: 2 تیم سبک بازی مختلفی را دنبال می کنند. استقلال بازیکنان با تجربه ای چون مهدی رحمتی، امید ابراهیمی ،سجاد شهباززاده، خسرو حیدری و آرش برهانی را در اختیار دارد که می توانند در روند بازی تاثیرگذار باشند و نتیجه را به سود خود تغیر دهند و در سوی مقابل پرسپولیس از بازیکنان جوان و سرعتی چون مهدی طارمی، محسن مسلمان، علی علیپور و امید عالیشاه در بخش تهاجمی استفاده می کند که می توانند ورق بازی را به سود این تیم تغییر دهند اما باید ببینیم کدام مربی بهتر از بازیکنان و عناصر خود استفاده می کنند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص پیش بینی اش از نتیجه این بازی گفت : درست است که من در حال حاضر در تیم نفت فعالیت می کنم اما همچنان به دلیل تعصب به رنگ آبی و نام بزرگ استقلال با تمام احترامی که برای پرسپولیس و هواداران این تیم قائل هستم، شاگردان پرویز مظلومی را فاتح دربی 82 می دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار