هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا قهرمان لیگ برتر شویم و جبران حمایت تماشاگرانمان را کنیم.

هدفمان قهرمانی است / به نتیجه دربی کاری نداریمفرشاد سالاروند، هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت : در نیمه نخست این دیدار به علت شرایط آب و هوای بد، نتوانستیم عملکرد خوبی را ارائه دهیم اما با گذشت زمان ، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم اما متاسفانه موفق نشدیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم تا در نهایت مقابل نفت به تساوی دست یابیم.
 
وی درباره ادامه فصل بیان کرد: چهاز دیدار بسیار سخت مقابل گسترش فولاد تبریز، پدیده مشهد ، راه آهن و ذوب آهن اصفهان داریم که هر کدام از این دیدارها یک فینال محسوب می شود و امیدوارم بتوانیم با حمایت هوادارانمان، سربلند از این چهار دیدار خارج شویم تا قهرمانی را به آن ها هدیه دهیم.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص دربی اظهار کرد: اگر در دربی میان 2 تیم استقلال و پرسپولیس تیمی پیروز شود ، صدر را از دست می دهیم اما به هیچ عنوان امید خود را از دست نمی دهیم و با تمام توان و قدرت ، تلاش خواهیم کرد تا قهرمان لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار