بازیگر نقش «نازنین» از روند کار در «دوردست‌ها» و نقش‌آفرینی خود گفت.

مریم خدارحمی بازیگر مجموعه «دوردست‌ها» در خصوص نقش خود در این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سال گذشته در ماه خرداد بود که برای حضور در این کار با من تماس گرفته شد. داستان «دوردست‌ها» دارای چهار نقش دختر بود که آقای ارشاد به محض دیدن من گفت که او خود «نازنین» است.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب برای نقش «نازنین»، فیلمنامه را خواندم. داستان آن را دوست داشتم. به همین دلیل حضور در مجموعه را پذیرفتم و کار خود را آغاز کردم.

خدارحمی بیان کرد: با توجه به اینکه فیلمنامه مورد بازنویسی قرار گرفت، نقش «نازنین» هم دچار تغییراتی شد. در فیلمنامه قبلی این شخصیت دارای فراز و نشیب‌های بیشتری بود، اما در کار جدید به آن شدت نیست.

بازیگر  مجموعه «یک وجب خاک» اظهار داشت: «نازنین» دختری است که دغدغه‌های زیادی دارد و برای آن‌ها می‌جنگد. باید بگویم «دوردست‌ها» دارای یک درام خوب و مردمی است. من فیلمنامه این کار را دوست داشتم. زیرا با مردم ارتباط برقرار می‌کند. در واقع بعد از مدت‌ها که سریال کار نکرده بودم، به این کار علاقه‌مند شدم زیرا موضوع گیرایی داشت.

وی تجربیات حضور در «دوردست‌ها» را اینگونه عنوان کرد: کار کردن با دانیال حکیمی بسیار لذت‌بخش بود. زمان کار با او احساس می‌کردم که پدرم است. وی ارتباط خیلی خوبی با ما برقرار کرده بود. در کل وی انسانی متواضع، خاکی و دوست داشتنی است.

خدارحمی در ادامه گفت: با فاطمه گودرزی سکانس‌های کمی را همبازی بودم، با این حال او نیز تمام فاکتورهای یک بازیگر حرفه‌ای را داشت.

وی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوبی در کار حاکم بود که من از حضور در آن به هیچ وجه خسته نشدم. روز پایانی کار همگی از اتمام آن ناراحت بودیم.

خدارحمی در پایان گفت: از خانم توکلی تشکر ویژه می‌کنم. او انرژی فراوانی در طول کار گذاشت.  من کمتر تهیه‌کننده‌ای را دیدم که هر روز سر کار حاضر شود و در جریان همه امور باشد. او در جریان خیلی از ایرادها بود. کار برای او اهمیت زیادی داشت. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.