اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در فاصله چهار هفته تا پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

به گزارش  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ثبت اسامی اعضای جدید صورت گرفت و بدین‌ترتیب صبا با اشخاص جدید در راس مدیریت خود برای نهمین سال حضور به عنوان نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر ایران آماده خواهد شد.

بعد از تغییراتی که اواخر تیرماه سال 94 به دنبال جابه‌جایی در استانداری قم، در مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم رخ داد، این باشگاه سرانجام اعضای جدید هیأت مدیره خود را به علاقمندان به رشته ورزشی پرمخاطب فوتبال معرفی کرد.

در هیأت مدیره جدید صبا مسئولیت مدیرعاملی صبای قم بر عهده محمدرضا کشوری‌فرد قرار دارد و مجید ابوالفتحی به عنوان رئیس هیأت مدیره، احسان‌الله یارمحمد به عنوان نایب‌رئیس هیأت مدیره و هادی ساعی و سیدعلی زاهدی نیز اعضای هیأت مدیره محسوب می‌شوند.

حضور هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو کشورمان که در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک عناوین و افتخارات زیادی را برای ورزش کشورمان کسب کرده و یکی از چهره‌های سرشناس ورزش ایران به شمار می‌رود در هیأت مدیره باشگاه یک نکته جالب توجه است.

صبای قم از هفته سوم به بعد رقابت‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با جدایی مدیرعامل سابق این باشگاه فرهنگی ورزشی توام شد، با حکم سرپرستی محمدرضا کشوری‌فرد که توسط سیدمهدی صادقی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا صادر شد فعالیت خود را ادامه داد و اکنون کشوری‌فرد مدیرعامل این باشگاه است.

فاصله امتیازات صبای قم به عنوان تیم 36 امتیازی رده هشتم جدول رده‌بندی با تیم‌ صدرنشین استقلال‌صنعتی خوزستان در حال حاضر 11 امتیاز است و صبا در چهار هفته باقی مانده از لیگ پانزدهم در دو دیدار خانگی با تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان و استقلال تهران دیدار می‌کند و به دو میهمانی لیگ در خانه تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی نیز می‌رود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار