آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان امروز با حضور گسترده نمازگزاران در مصلای امام علی (علیه السلام) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان در این آیین ، با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و عمل به دستورات دین مبین اسلام و گرامیداشت ماه رجب المرجب، بر ارزش قدرشناسی لحظات این ماه سراسر رحمت و بهره مندی از برکات الهی آن سفارش کرد.
وی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، خاطرنشان کرد: این روز را به پاس همه رشادتها، دلاورمردیها و جانفشانی ها به ارتشیان متدین ، انقلابی و سرافراز تبریک می گوییم.
خطیب جمعه کرمان یادآور شد : فرمانده معظم کل قوا در دیدار اخیر فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، مهمترین شاخصه «هویت جمعی» نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارا بودن همزمان «توان عملیاتی و نظامی» و «انگیزه ها و جهت گیریهای معنوی و دینی» دانستند.
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز را به همه سپاهیان جان برکف که برای تامین امنیت تلاش می کنند، تبریک گفت.
وی با تبریک 10 رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) و 13 رجب سالروز میلاد خجسته حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) به آغاز ایام البیض ماه رجب در این روز اشاره و اهمیت برگزاری آیین معنوی اعتکاف را خاطرنشان کرد.
امام جمعه موقت کرمان گفت: باید اعتکاف به سمتی برود که خیران، نذورات خود را برای برگزاری این سنت حسنه نیز اختصاص دهند.
حجت الاسلام قاسمی زاده به اوضاع منطقه به ویژه یمن و سوریه اشاره و با تجلیل از مقاومت مسلمانان یمن، برگزاری انتخابات پارلمانی در سوریه را نشان دهنده احترام دولت این کشور به رأی و نظر مردم و اهتمام مردم برای مشارکت در تصمیم گیری ها دانست.
وی غیرقانونی خواندن انتخابات سوریه از سوی آمریکا را نشانگر بغض و عداوت شیطان بزرگ به مسلمانان و مردم سوریه عنوان کرد.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: ماه رجب ، رحمت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.