پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال هواداران این تیم اقدام به پرتاب نارنجک به داخل زمین شدند که سبب آسیب دیدن یکی از ماموران امنیتی شد و وی را راهی بیمارستان کردند.

نارنجک مامور امنیتی را راهی بیمارستان کرد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس علی‌اکبر طاهری قصد خروج از ورزشگاه را داشت که به دلیل بارش شدید باران به زمین خورد و دچار مصدومیت شدیدی شد.

 همچنین پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال هواداران این تیم اقدام به پرتاب نارنجک به داخل زمین شدند که سبب آسیب دیدن یکی از ماموران امنیتی شد و وی را راهی بیمارستان کردند.

پس از پایان دربی 82 زمانی که خبرنگاران قصد ورود به محل مصاحبه خبری و مصاحبه گرفتن از بازیکنان شدند حامی مالی این دو تیم اجازه مصاحبه گرفتن خبرنگاران از بازیکنان را ندادند.

انتهای پیام /

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
پس دوربین مدار بسته برای چی ساخته شده. برای این افراد خائن دستگیر بشن و زندانی بشن تا دیگه جرات پرتاب نارنجک نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
خواهشا با این جور افرادی که مخل نظم عمومی و بر خلاف اخلاق حسنه و علیه امنیت ملی (و شاید محارب ) کشور اقدام میکنن برخوردی فوق شدید قرار بدهید و اصلا از این افراد نگذرید و یه فرق 100 درصدی با کسی که وارد زمین میشه و ..... با این افراد انجام دهید ........لطفا انعکاس بدهید باتشکر از هواداران با شعور کشورم (و شدیدا هم برای خانواده این سرباز وطن نگران و ناراحتم خدا کنه چیزیش نشده باشه البته بگما من استقلالیم و خیلی هم ناراحت شدم ولی این رسمش نبود )
آخرین اخبار