ساری،

پایان مرحله رفت مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور

مرحله رفت مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور در مازندران با برتری تیم اهواز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استا ن های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در مرحله رفت مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور 7 تیم از 21 فروردین در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری رقابت کردند که در بازی نخست روز پایانی ، تیم کشاورز قزوین 7 بر 5 ستارگان طلایی زنجان را برد.
تیم دبیری تبریز 5 بر 4 از سد آینده گستر ایرانیان اصفهان گذشت و دو تیم شهروند ساری و شرکت ملی حفاری اهواز نیز تن به تساوی یک یک دادند.

تیم مقداد مشهد هم در روز هفتم این مسابقات قرعه استراحت داشت.

بر این اساس در دور رفت این لیگ که تیم های شهروند ساری ، شرکت ملی حفاری ، آینده گستر اصفهان ، دبیری تبریز ، کشاورز قزوین ، ستارگان طلایی زنجان و مقداد مشهد در گروه الف قرار دارند ،تیم اهواز با 14 ، دبیری تبریز 12 و شهروند ساری با 11 امتیاز اول ، دوم و سوم شدند .

لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در دو گروه هفت و شش تیمی ، 21 تا 27 فروردین به میزبانی مازندران و گیلان آغاز شد و دور برگشت این رقابت ها نیز با حضور همین تیم ها 11اردیبهشت به میزبانی مشهد خواهد بود .

به علت همزمانی بازی‌های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با شهرآورد استقلال و پیروزی، دیدارهای روز پایانی لیگ برتر امروز در ساری از ساعت 10تا 16 برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مرحله ، مسابقات ، فوتسال ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.