به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،
به نقل از پی سی ورلد، فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از
ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که
از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن
اشاره کرد.
ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات
لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن میکند. این صفحات به جای
پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات
لاگین در فیس بوک را دریافت می کنند.
روش یاد شده برای استفاده
کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مطلوب تر
است و می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تایید
هویت که از طریق پیام ارسال می شوند را هم مکن کند.
شرکت پخش
موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تایید هویت
کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه 500 هزار کاربر از آن بر
روی گوشی های خود استفاده کرده اند.همچنین این قابلیت بر روی 450 هزار
برنامه همراه متصل به فیس بوک آزمایش شده است.
منبع: فارس
انتهای پیام/