همزمان با ماه پر خیر و برکت رجب و در شب «لیله الرغائب» 27 دانش آموزان موسسه خیریه و مدرسه شبانه روزی «کوثر» گناباد ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی مهمان خوان پر برکت حضرت رضا(ع) شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، زهرا سادات یکی از این دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حضرت رضا(ع) همواره لطف و ارادت زیادی به ما داشته است و سایه توجه و عنایت حضرت در زندگی ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه این حضور را مدیون امام رضا(ع) و مسئولان آستان قدس رضوی هستیم ادامه داد: وقتی مطلع شدیم در اولین شب جمعه از ماه مبارک رجب عازم مشهدالرضا و حرم مطهر هستیم اشک شوق از گونه های همه دانش آموزان جاری شد.

معصومه از دیگر دانش آموزانی است که همراه این گروه عازم این سفر معنوی شده است گفت: برای اولین بار است که تجربه حضور در مهمانسرای حضرت را پیدا می کنم و طعم شیرین این توفیق تشرف تجربه تکرار نشدنی را برایمان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بدون شک توفیق این زیارت در این شب پر فضیلت جز عنایت و توجه حضرت نبوده است و از پروردگار و حضرت می خواهم آرزوی تمام مومنان را برآورده کند و همه بیماران شفا پیدا کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.